trööötttt

har knappt vaknat till liv ännu efter en hård kväll igår.. hade galet roligt iafl! :) först mys utanför milla med tjejerna & andre & sen öltält med alla fina!
vi sprang på idol-erik & hans band i tältet senare på kvällen, slutade med efterfest med dom på hotellet. gratis bira & härliga människor! på vägen hem i min ensamhet hörde jag emily & kille från bandet(hette han jack?) ropa på mig, men kunde inte se dom någonstans, visade sig att dom stod på scenen på torget så där hängde vi en stund innan jag stupade i säng.

ikväll blir det luuugnt för min del, imorgon åker vi till ludvika på släktträff så kan nog behöva sova lite. & äta godis kanske?? :)

vad härligt det var med lite regn idag föresten! sånt där härligt sommarregn, så nu luktar det så gott,!


bezt friends!!


Kommentarer
Postat av: www.syfroken.se

Oj, oj, oj! Vad han njuter av att pussa dig!

Vi har hängt med Ola och Play i helgen.

2010-06-20 @ 09:12:15
URL: http://www.syfroken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0