omg,

GEEEEEEEEEEEZ, vilken nyhet att ricky martin är gay! men fint för honom! :)


denna dagen har varit otrolig slapp.. inte gjort mycket vettigt. suttit i solen en stund på balkongen annars inte varit utanför dörren. lagat lite middag & nu är det slappkväll- igen. man behöver visst det ibland! :)

imorgon blir det jobb, & även på torsdag. sen firar vi 5 år på fredag & lördag är det mera jobb! det är bra det,skönt att jag jobbar på dagen 7.00-16.00 dessutom, så man ändå kan ha lite påskmys på kvällen! & tjejerna pratar om göteborg på lördag?? hmm.. frågan är hur sugen jag är på att trängas med folk på påskafton, återstår att se! var ju rätt längesen...

har faktiskt kikat runt lite efter utbildningar här idag.. aldrig känt sånt pluggsug som jag gjorde där för en stund! har däremot lagt sig lite nu, :P men finns massa kul man skulle kunna söka. tänker mig mer kurser & sånt än att sätta mig i skolbänken i sisådär, 3-4 år. men det är ju iafl en början! får väl se,,


kramarrr till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0