slappppeeekväll!

nu blir det riktig slappekvälll. hade ju inte ens tid att vara bakis igår eftersom jag jobbade heeela dagen. men det gick fint! :) har jobbat idag också så nu är jag tireeed :P:P

i lördags körde vi på lite möhippa i smyg då förstås, för syster emelie. det var jättemysigt. vi kidnappade henne och åkte ut till björboholm och bastade och badade i poolen, åt gott och drack mycket gott! hade jättemysigt! poolen var dock kall, då poolkillen hade sänkt graderna istället för att höja dom :P så, hela 16 grader vart det! men med ett par drinkar i kroppen klarade man det fint ändå.
vi vart inte så taskiga på denna möhippa, emelies man jakob hade det dock lite värre!


jag har precis kommit hem efter en shoppingturne på jysk,öb & maxi. blev dock inte så mycket mer handlat än mat. lite gott godis också och första påskmusten för i år! man måste ju ha lite gott när det är måndagsmys, med massa bra på tv. t.ex boston tea party. MISSA inte detta för guds skull!

påtal om mat så var jag emelie & lina & åt på delideli förut, så hiiimla gott där verkligen.

nä! nu blir det lite two and a half men! Puss på er vänner.


vi i lördags...isvak

lånad av bildochord.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0