howdy

har legat hemma & varit sjuk nu i tre dagar... sååå tråkigt. & är fortfarande sjuk. ont överallt och hostig och jättesnorig.. kanske tom har feber fortfarande??? hur som helst har jag låtsats att jag är frisk & suttit ute i solen med mam & pap i flera timmar nu. ser ut som en prickig korv.. hur mycket fräknar som helst, tidigare har jag bara fått småsmå prickar under ögonen men nu har jag överallt i ansiktet??? :)
röd överallt, solen tar kan jag löva!

jonas ringde nyss & sa att han skulle till donken.. det är typ det enda jag kan tänka mig att äta idag, försökte få i mig smörgås förut men har ingen aptit..VILL BLI FRISK NU!!!!!!


nu blire duschen! puss,cill.




Kommentarer
Postat av: Syster E

Hej på dig! Hoppas du mår bättre snart! Känns som hundra år sen vi sågs! Kram kram

2010-05-06 @ 08:25:03
URL: http://ejjje5.blogspot.com
Postat av: emelie

så ska det vara visst ;)

2010-05-06 @ 11:10:41
URL: http://ejjjje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0