resfeber!

nää, inte riktigt men känns alltid lite stressigt innan man skall iväg.. hade velat att alla kunde åka med dessutom! kommer sakna alla massa, bara under denna vecka! :) o min jonas kommer jag sakna såå! haha låter som man ska vara borta i ett år!
hihi, men det ska bli härligt..

& kul att det är melodifestival på lördag! alltid kul att se sånt utomlands! :) & då borde vi kunna rösta på sverige?? eller? :D

nu är jag helt färdigpackad, hoppas jag. & snart kommer mamsen med sushi. jonas kommer hit o äter också..o senare tar jag tåget mot björbo.



ses om en vecka! Puss love!,



Kommentarer
Postat av: emelie

Nu får ni allt komma hem!

2010-05-31 @ 12:28:42
URL: http://ejjjje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0